Digital CRM Marketeer

Over het bedrijf:

Dit is een van de bekendste merken in de wereld, met vestigingen in over 100 landen bedienen ze jaarlijks miljarden gasten. Als wereldleider in de food service industrie staat dit bedrijf bekend om innovatieve manieren om ervaringen beter te maken.  

Momenteel bevinden ze zich midden in een digitale transformatie, die zich snel ontwikkelt tot de wereldleider in CRM voor het digitale tijdperk, waarbij de klant centraal staat bij alles wat ze doen. Ze zijn "Customer Obsessed" en dat is de belangrijkste drijfveer voor elke beslissing die ze nemen, inclusief het bouwen van klantgerichte omnichannel-benaderingen, gepersonaliseerde touchpoints en zinvolle klantervaringen. 

Over de rol:

In deze rol ga jij je bezighouden met het ontwikkelen en optimaliseren van het digitale ecosysteem. Het doel is om nieuwe gasten aan te trekken en de retentie en frequentie van bestaande gasten te verhogen, via de eigen digitale kanalen maar vooral met de app. Als CRM Marketing Manager ben je verantwoordelijk voor zowel de strategie als de uitvoeren van het digital omnichannel plan. Er is een grote mate van vrijheid aanwezig in deze positie.

Je zult:

  • multichannel CRM campagnes ontwikkelen

  • de Marketing strategie inzetten in de digitale kanalen (met name de app)

  • data-driven werken om de customer journey te optimaliseren

  • de agencies waar je mee werkt aansturen

  • intern samenwerken met het marketing / brand team

Over jou:

Naast dat je natuurlijk een ijzersterke CRM Marketing Manager bent, is het voor deze positie goed om een wat bredere achtergrond in het digitale landschap te hebben. Je bent goed in het opzetten en uitvoeren van een (omnichannel) strategie en altijd het motto: customer first” in je achterhoofd hebben. 

In het kort heb je:

  • 3+ jaar ervaring in een soortgelijke (B2C) CRM Marketeer positie

  • ervaring in het managen van meerdere projecten / campagnes tegelijkertijd

  • ervaring met loyalty programma’s en direct marketing

  • een analytisch profiel en heb je ervaring in het werken met reporting en analysis tools 

  • ervaring in het werken met meerdere stakeholders en het aansturen van agencies

What’s on offer?

Naast dat je gaat werken bij een absolute wereldleider op het gebied van de foodservice industrie, waar innovatie hoog in het vaandel zul je hier verantwoordelijk zijn voor een essentieel element van de marketing strategie. Je zult met top collega's werken om samen iets moois neer te zetten. Aangezien deze rol veel exposure heeft binnen de organisatie en het digital team groeiende is, zijn er ook doorgroeimogelijkheden.

Zie je jezelf in dit profiel - neem dan contact op!


Solliciteer nu!

  • Dienstverband:Fulltime
  • Locatie:Amsterdam
  • Salaris:3500-4800 p.m.