CONTENT MARKETEER

Voor Brands-360 zijn wij op zoek naar een Content Marketeer die hun merken in de spotlights zet.

Word je enthousiast van het bedenken en uitwerken van creatieve concepten? Heb je ervaring met grafisch ontwerp? Lijkt het je leuk om fotoshoots te organiseren of ben je zelf bezig met fotografie? Dan ben jij wellicht de persoon die zij zoeken!

Over Brands-360

Brands-360, opgericht in 2009, is een dochteronderneming van de Unlimited Footwear Group (UFG) en in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een toonaangevend internationaal footwear brand house. Met een 360-graden aanpak biedt Brands-360 merken een scala aan mogelijkheden en diensten, waaronder verkoop, design, sourcing, logistiek, marketing en e-commerce. De bedrijfscultuur is te omschrijven als informeel, klantgericht, dynamisch, ambitieus en no-nonsense.

Als Content Marketeer ben je het creatieve brein achter de visuele online én offline uitingen van hun schoenenlicenties. Tot hun merkenportfolio behoren onder andere G-Star RAW, Björn Borg en Gaastra. Je gaat met de brand campagnes aan de slag en zet deze om in B2B en B2C uitingen, zoals verkoopondersteunende presentaties, social media en website content, POS materiaal en advertenties. Aanvullend op de brand campagnes, creëer je productgerichte concepten en organiseer je fotoshoots waarin hun schoenen in de spotlights worden gezet. Daarbij is het belangrijk dat je de verschillende huisstijlen weet te bewaken.

Samen met de Digital Marketing Specialist en de Marketing Projectmanager zorg je voor het verspreiden en vindbaar maken van de content. Je komt te werken in een jong en gedreven marketingteam met veel ruimte voor een eigen creatieve invulling.

PROFILE

• MBO/HBO-opleiding Grafisch Ontwerp/ Marketing/ Fashion

• Minimaal 2 jaar werkervaring

• Uitstekende skills in Photoshop, Illustrator en InDesign, Premiere Pro is een pré

• Up-to-date kennis van social media

• Je weet als geen ander hoe je een merkbeleving moet neerzetten

• Affiniteit met schrijven

• Goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en schrift

• Ervaring met fotografie

• Oog voor detail

• Je werkt resultaatgericht, zelfstandig en bent altijd op zoek naar nieuwe kansen

• Je bent collegiaal, communicatief sterk, enthousiast en creatief

WHAT’S IN IT FOR YOU?

Brands-360 biedt een afwisselende en zelfstandige functie (32-40 uur) met verantwoordelijkheid binnen een jonge en dynamische organisatie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een gezonde lunch, een ergonomische werkplek en Friday Sportshour. In deze functie kom je te werken op de marketingafdeling van Brands-360, gevestigd in Lijnden/Amsterdam. Brands-360 staat bekend om een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.



Solliciteer nu!

  • Dienstverband:Fulltime
  • Locatie:Amsterdam
  • Salaris:€2800 - €3500 p.m.